For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

☀️ SOMMERKAMPANJE 1 krone, ut august Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

GAMLE FILMER: Som del av kampanjen, er nemlig klassiske filmer som anses å være stereotype og rasistiske, blitt utstyrt med en advarsel om at filmen inneholder «negative skildringer og/eller uakseptabel behandling av mennesker eller kulturer». I rekken av Disneyfilmer med slik advarsel, finner vi Dumbo, skriver Margunn Serigstad Dahle.

Disney satser for å nå foreldrene

Er du klar for mer? Slik spør Disney+, som i går lanserte fanen Star og dermed økte voksentilbudet betraktelig. Samtidig tilbys en foreldrekontroll for å skape større trygghet for barns skjermbruk.

Publisert Sist oppdatert

Parallelt med nysatsingen drøye fem måneder etter at vi fikk strømmetjenesten til Norge, fortsetter høstens kampanje Stories Matter for fullt, med mål om større mangfold og inkludering.

Fokus på vekst

Ved å utvide med fanen Star, har Disney tatt et viktig skritt i konkurransen med strømmegiganten Netflix. Star inneholder både nye produksjoner og gamle filmer og serier fra tidligere 20th Century Studio , Searchlight og Touchstone, samt fra TV-kanalene ABC og FOX.

Powered by Labrador CMS