For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

☀️ SOMMERKAMPANJE 1 krone, ut august Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

«Vi brukte også mer enn før på bil og dagligvarer. Bærekraftig? Bra for folkesjela?» spør artikkelforfatteren. Her fra første episode av «Sløsesjokket» hvor kjendisstylist Jan Thomas medvirket. Skjermdump: NRK

Sløsesjokk i Norge, fattigdomskrise i sør

Den kristne ­nøysomhets- og ­giveretikken går aldri av mote. Denne våren­ trenger Norge og ­verden at vi lever den ut og synliggjør den!

Publisert Sist oppdatert

I koronatiden, da mange har mistet arbeid og inntekt og sett livsverket sitt forvitre, har gjennomsnittsnordmannen paradoksalt nok fylt opp hjem og garasje med ting i enda raskere tempo enn vanlig.

Fra 4. kvartal 2019 til 4. kvartal 2020 økte for eksempel detaljhandelen med 13,2 prosent, og netthandelen med 39,6 prosent.

Vi brukte også mer enn før på bil og dagligvarer. Bærekraftig? Bra for folkesjela?

Powered by Labrador CMS