For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

☀️ SOMMERKAMPANJE 1 krone, ut august Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Synspunkt

LYKKELAND: Samtidig teiknar serieskaparane eit nyansert bilete, til dømes i av personen Toril, som både bryt og ikkje bryt med bedehuset, skriv Kjetil Aano. På biletet ser vi Christian Nyman (Paal Herman Ims), Toril Torstensen (Malene Wadel), Marius Torstensen (Ask Henrik Oftedal).

Lykkeland og bedehusland

Serien Lykkeland teiknar eit spennande og nyansert bilete av møtet mellom den nye verdsvide oljekulturen og det provinsielle Stavanger – inkludert bedehuskulturen.

Publisert Sist oppdatert

Serien får med seg mange sider av dei omfattande samfunnsmessige endringane har skjedd på kort tid, så som individualisering, globalisering, og kvinners likestilling - særleg i yrkeslivet – alt overrisla av ein nesten utruleg velstandsauke. Dette gjeld også skildringane av endringar i dei kristne miljøa.

Endringar

Eg saknar likevel litt: Det blir noe grått. Dei kristne miljøa i Stavanger var monaleg større og mindre traurige enn det som blir teikna i serien. Bedehusa var fulle – og fulle av folk i 20-40-åra.

Powered by Labrador CMS