For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

☀️ 1 krone for 1 måned Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Debatt

FOR OSS: Kristus døydde for oss medan vi endå var syndarar, skriv innsendaren.

Forsoningslæra, middelalderen og slikt

Hadde faren i Luk 15 vore ein reell person (kanskje han var det?), hadde desse ofringane òg vore ein del av hans kultur og livsfundament.

Publisert Sist oppdatert

I Dagen 05.05 har Oddbjørn Heinum eit innlegg med overskrifta «Jesu liding og forsoningslæra». Her kommenterer han David Eikerei Andersen sin gjennomgang av dei tre lærene om forsoninga som sto i Korsets seier den 23.04.

Desse tre er den subjektive, den objektive og den klassiske. Heinum legg merke til at Andersen framhevar den objektive, og at han viser til ei formulering av ein middelaldermunk, Anselm av Canterbury, (1033–1109) til støtte for sitt syn.

Så let Heinum oss få eit innblikk i kor grotesk, etter hans syn, det middelalderske menneskesynet denne munken målbar, er.

Powered by Labrador CMS