SATTE SPOR: Til tross for 1-4-tapet mot Frankrike, ble det rodd i Oslo sentrum fredag kveld. Stemningen var god, men etterpå fløt det søppel i hovedstadens gater.
Amanda Pedersen Giske / NTB
Travel natt for politiet etter VM-kampen – søppel fløt i Oslo
VM-kampen mellom Norge og Frankrike endte med norsk tap, og politiet meldte om både god stemning, fyll og vold. Etter festen fløt søppelet i Oslos gater.
På Grønland i Oslo ble to personer slått ned, og én av dem mistet bevisstheten. Politiet pågrep en person i forbindelse med voldshendelsen, opplyser operasjonsleder Roy Langengen i politiloggen.
Politiet har anslått at så mange som 130.000 personer var i Oslo sentrum natt til lørdag i forbindelse med VM-kampen Norges fotballstjerner spilte mot Frankrike kvelden før.
Plastbegre, papp og annet avfall