☀️ SOMMERKAMPANJE 1,- ut august

Du kan betale med vipps Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer
SATTE SPOR: Til tross for 1-4-tapet mot Frankrike, ble det rodd i Oslo sentrum fredag kveld. Stemningen var god, men etterpå fløt det søppel i hovedstadens gater.

Travel natt for politiet etter VM-kampen – søppel fløt i Oslo

VM-kampen mellom Norge og Frankrike endte med norsk tap, og politiet meldte om både god stemning, fyll og vold. Etter festen fløt søppelet i Oslos gater.

Publisert

På Grønland i Oslo ble to personer slått ned, og én av dem mistet bevisstheten. Politiet pågrep en person i forbindelse med voldshendelsen, opplyser operasjonsleder Roy Langengen i politiloggen.

Politiet har anslått at så mange som 130.000 personer var i Oslo sentrum natt til lørdag i forbindelse med VM-kampen Norges fotballstjerner spilte mot Frankrike kvelden før.

Plastbegre, papp og annet avfall

Powered by Labrador CMS