☀️ SOMMERKAMPANJE 1,- ut august

Du kan betale med vipps Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer
VALGT INN: Olav Øygard ble fredag valgt inn i landsstyret i NMS.

Tidligere biskop: – Den norske kirke er avhengig av NMS

Olav Øygard ble fredag valgt inn i landsstyret til Det Norske Misjonsselskap (NMS).

Publisert Sist oppdatert


NMS er samlet til generalforsamling og sommerfest i Bergen denne helgen. Valgkomiteen la tidlig fredag frem 14 kandidater til landsstyret. Av disse skulle fem velges inn som faste medlemmer og fem bli varamedlemmer.

Blant kandidatene var tidligere biskop Olav Øygard. Han valgt til fast styremedlem.

Powered by Labrador CMS