☀️ SOMMERKAMPANJE 1,- ut august

Du kan betale med vipps Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer
SIGNERER: Generalsekretær Helge Gaard (til venstre) og preses Olav Fykse Tveit (foran) underskriver avtalen mellom DNK og NMS.

Misjonsselskapet signerte historisk avtale med Den norske kirke

Fredag var det høytidelig signering av samarbeidsavtalen.

Publisert Sist oppdatert

Med stort flertall gjorde generalforsamlingen i NMS torsdag et vedtak som innebar en godkjenning av en samarbeidsavtalen med Den norske kirke.

Fredag var det høytidelig inngåelse av avtalen der preses Olav Fykse Tveit og Harald Hegstad, leder for Kirkerådet, signerte på vegne av Den norske kirke.

Fra NMS deltok generalsekretær Helge Gaard og styreleder Bjørg Tysdal Moe. På vegne av NMSU deltok Bjørn Inge Hauge og styreleder Elise Slettebø Melhus.

Powered by Labrador CMS