For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

☀️ SOMMERKAMPANJE 1 krone, ut august Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

KRINGKASTING: Den norske kyrkja, her representert ved Oslo domkyrkje, ynskjer å kringkasta kyrkja sine tilbod med hjelp frå eit PR-byrå.

Kyrkja vil nå ut til fleire: Set av 22 millionar til PR-hjelp

Med hjelp frå eit PR-byrå vil Den norske kyrkja gjera seg endå meir synleg i det offentlege rom.

Publisert

- Me vil rett og slett ynskja folk velkomne til å bruka kyrkja si. Me opplever at mange søkjer etter meining i livet, leitar etter gode fellesskap og noko større å tru på, seier Emil Tan Engeset til Nettavisen.

Han er kommunikasjonsdirektør i Den norske kyrkja.

Kyrkja har no sett av 22 millionar kroner til PR-rådgjeving for strategisk annonsering og kjøp av annonseplassar. Slik skal fleire få kjennskap til kyrkja sine tilbod, som til dømes sorggrupper, kor- og kulturtilbod og drop-in-bryllaup på valentinsdagen.

Powered by Labrador CMS