Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

❄️ 1 krone for 1 måned Du kan betale med vipps

Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

OMDØMME: Rema 1000-kjeden sin juleaksjon med Frelsesarmeen har møtt kraftig kritikk fra mange hold.

Kampanjen med Frelsesarmeen ble slaktet. Nå gjør Rema 1000 full retrett

Matvaregiganten har vært i hardt vær etter den lanserte årets veldedighetsaksjon.

Publisert Sist oppdatert

Reaksjonene har haglet fra alle kanter de siste dagene i forbindelse med kampanjen til Rema 1000. 

Beskyldningene har gått på at matvarekjeden har brukt veldedighetsaksjonen som omfattende egenreklame.

Kritiske røster mener reklameverdien av selskapets donasjon på en million kroner til Frelsesarmeen er langt større enn beløpet de gir bort.

Powered by Labrador CMS