For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

☀️ SOMMERKAMPANJE 1 krone, ut august Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

PROMOTERING: Store selskaper dropper regnbuelogoen i år.

Gigant-selskaper dropper pride-logo i år

Over 200 selskaper med høy omsetning dropper pride-promotering i år, viser fersk undersøkelse. 

Mens stadig flere norske selskaper markedsfører pride i logoer og reklame i år, går en rekke internasjonale selskaper i helt motsatt retning, viser en fersk undersøkelse fra Gravity Research

Ledere i over 200 selskaper i kategorien Fortune 500 og Global 1000 sier at de vil tone ned promotering av pride i år. 

39 prosent av selskapene planlegger å redusere pride-relatert engasjement i 2025. Ingen av selskapene planlegger å øke engasjementet, viser undersøkelsen. 

Powered by Labrador CMS