☀️ SOMMERKAMPANJE 1,- ut august

Du kan betale med vipps Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer
SANG: Lova sang sammen med Skruk og Sjørforsvarets musikkorps.

Et unikt, musikalsk møte: – Det går ikke an å skape fred uten musikk

Misjonsfolket fylte Grieghallen da Det Norske Misjonsselskap inviterte til fredskonsert i Bergens storstue fredag kveld.

Publisert Sist oppdatert

– I kveld har jeg lært noe nytt. Det går ikke an å skape fred uten musikk, sa preses Olav Fykse Tveit til rundt 1.500 publikummere i Grieghallen.

«Ei felles bønn om fred» var tittelen på fredskonserten i regi av Skruk, Chorale Militaire Lova og Sjøforsvarets musikkorps. Konserten ble arrangert i anledning NMS sin generalforsamling i Bergen.

Et militærkor, et militærkorps og et norsk kor skapte en uforglemmelig kveld.

Powered by Labrador CMS