☀️ SOMMERKAMPANJE 1,- ut august

Du kan betale med vipps Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer
FORNØYD: Eivind Milton Saaghus, økonomi- og administrasjonsleder i Normisjon.

Eiendomssalg ga stort Normisjon-overskudd

Driften av Normisjon gikk tilsynelatende med et digert overskudd i 2020.

Publisert Sist oppdatert

Normisjons overskudd, slik det står bokført i Brønnøysundregistrene, var på hele 148 millioner kroner i fjor.

Det er en gledelig nyhet foran lørdagens generalforsamling, men uten kommentarer er tallet misvisende, og en utdypende forklaring må til. Den er økonomi- og administrasjonsleder Eivind Milton Saaghus høyst villig til å gi.

– Vi har de siste to årene solgt to eiendommer i Oslo, og dette har gitt oss store overskudd, sier han til Kristelig Pressekontor.

Powered by Labrador CMS