Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

🍁 1 krone for 1 måned Du kan betale med vipps

Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Angrefrist vekker reaksjoner

Regionleder frykter Normisjon bidrar til en kultur som 
gjør giverne til kresne kunder.

Publisert Sist oppdatert

Normisjon lanserte denne uken det de omtaler som en fornøydhetsgaranti. Om man gir en gave til organisasjonens internasjonale arbeid, kan man nå få pengene tilbake dersom ikke man blir fornøyd.

– Ikke et veiskifte

Men ikke alle bifaller det som omtales som en PR-gimmick av Alf Halvorsen, misjonær i Mali siden 1982. Han mener idéen burde vært luftet mer på grasrotplan ute og hjemme før den ble lansert. Han er i utgangspunktet ikke redd for at folk ikke skal bli fornøyd. I likhet med markeds- og medieavdelingen er han stolt av det arbeidet Normisjon driver.

Powered by Labrador CMS