For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

5 uker - 5 kroner Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

KJØP

SAMARBEID: Erling Aasen, misjonsleiar i Den Lutherske Frikyrkja, Haakon Kessel, misjonsleiar NMS, Øyvind Ulland Eriksen, initiativtakar til bønnekampanjen (NMS), Eivind Jåtun (NLM), Anders Godø og Siren Godø – produsentar av bønevideoar.

75 år med misjon gav ikkje resultata dei håpa på. No inngår dei eit uvanleg samarbeid

Åtte misjonsorganisasjonar lanserer ny bønekampanje for Japan, 500 år etter kristendommen først kom til soloppgangens rike.

Publisert Sist oppdatert

– Det har aldri vore skikkeleg gjennombrot for evangeliet i Japan. Kanskje er det noko som kan forløysast i bøn, undrar Øyvind Ulland Eriksen i Det Norske Misjonsselskap (NMS).

På Unådd-konferansen denne helga var NMS-fundraiseren med å lansere Bønekampanje for Japan.

Det gjorde han saman sju andre lutherske og pinsekarismatiske organisasjonar:

Powered by Labrador CMS