☀️ SOMMERKAMPANJE 1,- ut august

Du kan betale med vipps Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

| Kommentar

Slik gikk det da generalsekretæren skulle være irritert

Møteleder Margrethe Braut Øy trår til når hun avslutter bibeltimen lørdag formiddag med et løfte om at generalsekretær Helge S. Gaard skal ta et «skikkelig oppgjør med Misjonssambandet».

IRRITERENDE? Generalsekretær Helge S. Gaard i NMS fikk ikke snakke uimotsagt om "NLM — den irriterende bedehusmisjonen". Generalsekretær Gunnar Bråthen i NLM dukket også opp.
Publisert Sist oppdatert

Allerede et par uker før Det Norske Misjonsselskap (NMS) skal avholde sin generalforsamling får Dagen et pikant tips fra informasjonsleder Martin Eikeland.

«Jeg vil spesielt peke på lørdag 27. juni klokka 11.30. Da skal Helge S. Gaard klatre opp på talerstolen (europaller) og snakke om temaet: «NLM – den irriterende bedehusmisjonen»», skriver Eikeland i en epost.

Invitasjonen gjør meg nysgjerrig.

Powered by Labrador CMS