| Kommentar
Slik gikk det da generalsekretæren skulle være irritert
Møteleder Margrethe Braut Øy trår til når hun avslutter bibeltimen lørdag formiddag med et løfte om at generalsekretær Helge S. Gaard skal ta et «skikkelig oppgjør med Misjonssambandet».
IRRITERENDE? Generalsekretær Helge S. Gaard i NMS fikk ikke snakke uimotsagt om "NLM — den irriterende bedehusmisjonen". Generalsekretær Gunnar Bråthen i NLM dukket også opp.
Espen Ottosen
Allerede et par uker før Det Norske Misjonsselskap (NMS) skal avholde sin generalforsamling får Dagen et pikant tips fra informasjonsleder Martin Eikeland.
«Jeg vil spesielt peke på lørdag 27. juni klokka 11.30. Da skal Helge S. Gaard klatre opp på talerstolen (europaller) og snakke om temaet: «NLM – den irriterende bedehusmisjonen»», skriver Eikeland i en epost.
Invitasjonen gjør meg nysgjerrig.