❄️ 1 krone for 1 måned Du kan betale med vipps

Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

Synspunkt

LYKKELAND: Samtidig teiknar serieskaparane eit nyansert bilete, til dømes i av personen Toril, som både bryt og ikkje bryt med bedehuset, skriv Kjetil Aano. På biletet ser vi Christian Nyman (Paal Herman Ims), Toril Torstensen (Malene Wadel), Marius Torstensen (Ask Henrik Oftedal).

Lykkeland og bedehusland

Serien Lykkeland teiknar eit spennande og nyansert bilete av møtet mellom den nye verdsvide oljekulturen og det provinsielle Stavanger – inkludert bedehuskulturen.

Publisert Sist oppdatert

Serien får med seg mange sider av dei omfattande samfunnsmessige endringane har skjedd på kort tid, så som individualisering, globalisering, og kvinners likestilling - særleg i yrkeslivet – alt overrisla av ein nesten utruleg velstandsauke. Dette gjeld også skildringane av endringar i dei kristne miljøa.

Endringar

Eg saknar likevel litt: Det blir noe grått. Dei kristne miljøa i Stavanger var monaleg større og mindre traurige enn det som blir teikna i serien. Bedehusa var fulle – og fulle av folk i 20-40-åra.

Powered by Labrador CMS