For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

1 måned - 1 krone Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Leder

STORE UTFORDRINGAR: Den nye kunnskapsministeren treng truleg all sin positive energi i møte med dei formidable utfordringane som ventar i norsk skule.

Læraren- mellom kjensler og kjølig statistikk

Publisert Sist oppdatert

Dei fleste av oss kjenner ein frustrert barneskulelærar. Ein lærar som har hatt blåmerke på armen, som har blitt treft av eit flygande objekt i klasserom, som har gått imellom i ein hissig situasjon.

Dei fleste av oss kjenner ein barneskulelærar som svarer på lange meldingar frå foreldre på kveldstid, som forklarer, presiserer og grunngir. Som finn nye møtetidspunkt. Som koordinerer, fasiliterer og loggfører.

Dei fleste av oss kjenner barneskulelærarar som tenkjer på resten av klassen. Ho flinke jenta, som har lyst å læra meir om insekt. Han lysluggen som likar så godt å lesa, sjølv om ingen andre bryr seg. Dei to som alltid snakkar saman om tinga dei nettopp har lært. Dei høflege. Dei som alltid har eit godt spørsmål.

Powered by Labrador CMS