| Debatt
Knif-salget: Hvorfor ikke dra i håndbrekket?
KNIF-SALG: I verste fall vil historien kunne dømme et salg som en av de dårligere forvaltninger av verdier i Kristen-Norge, mener Endre Stene.
Sindre Deschington
I møte med salg av aksjer i Knif Trygghet er jeg som fullstendig lekmann å regne. Jeg har få forutsetninger for å mene noe om hva som er best for selskapet på sikt.
Men jeg kan lese:
En uavhengig verdsettingsrapport og ansatte i selskapet mener den reelle verdien er langt større.