☀️ SOMMERKAMPANJE 1,- ut august

Du kan betale med vipps Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

| Debatt

Knif-salget: Hvorfor ikke dra i håndbrekket?

KNIF-SALG: I verste fall vil historien kunne dømme et salg som en av de dårligere forvaltninger av verdier i Kristen-Norge, mener Endre Stene.
Publisert

I møte med salg av aksjer i Knif Trygghet er jeg som fullstendig lekmann å regne. Jeg har få forutsetninger for å mene noe om hva som er best for selskapet på sikt. 

Men jeg kan lese:

En uavhengig verdsettingsrapport og ansatte i selskapet mener den reelle verdien er langt større. 

Powered by Labrador CMS