For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

1 måned - 1 krone Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Frispark

REKLAME: Tre av ti innlegg frå influensarar eksponerer barn og unge for innhald relatert til tobakk, alkohol, kropp eller seksuelt innhald, skriv Kjersti Toppe.

Influensarar må skjerpe seg

Publisert

Medietilsynets nyleg framlagde rapport om reklame mot barn i sosiale medium er skremmande lesing. Som foreldre er vi kanskje mest irritert over tida som dei unge brukar på nett og på skjerm.

Barn burde heller vore ute eller gjort sosiale aktivitetar saman med andre, tenkjer vi gjerne. Men kan hende vi bør vere mindre oppteken av skjermbrukstida, og meir oppteken av innhaldet? Kva blir barn og unge eksponert for på nett?

Barn blir eksponert for ein bråte med reklame gjennom sosiale medium. Medietilsynet har kartlagt kva reklame barn får frå influensarar – gjerne kalla påverkarar.

Powered by Labrador CMS