☀️ SOMMERKAMPANJE 1,- ut august

Du kan betale med vipps Er du under 30? Bestill med UNG her

Er du allerede abonnent?

Fortsett 👉

Et abonnement gir tilgang til alt innhold vi publiserer

| Kommentar

De opplever seg ikke først og fremst som givere – men som frivillige. Det gir oppdrift

Er det noe NMS har lyktes med de siste årene, så er det å mobilisere og motivere til frivillighet.

FRIVILLIGE: De siste årene har NMS vært opptatt av å løfte frem at det å være med i organisasjonen er å være frivillig.
Publisert Sist oppdatert

På vei inn til åpningsmøtet for årets generalforsamling i Det Norske Misjonsselskap (NMS) blir jeg stoppet av en mann som gir en tydelig beskjed.

«Nå går det veldig bra i NMS. Mennesker opplever seg inkludert og involvert», sier han.

I løpet av noen få minutter forteller han – som har vært engasjert i NMS gjennom flere tiår – begeistret om det han beskriver som en slags snuoperasjon.

Powered by Labrador CMS