Vi stoler ikke lenger på Jesus Kristus

Den som setter sin lit til sin forstand, han er en dåre. Men den som vandrer i visdom, han blir frelst. Ord. 28:26 - De fleste kristne i dag tror mer på NRK enn på Jesus Kristus


Det er nesten ingen ende på hykleriet i dag. Men slik har det alltid vært så det er ikke noe nytt. Ta for eksempel den tiden vår Frelser, Herre og Mester; Jesus Kristus vandret her på jorden. Han sier i dag det samme som Han sa den gangen han gikk her;

Matt. 11:11 Sannelig sier jeg dere: Noen større enn døperen Johannes er ikke oppreist blant dem som er født av kvinner. Men den minste i himlenes rike er større enn han.

Artikkelen fortsetter under annonsen.

Men i dag tror vist både den ene og den andre ikke noe på dette. Videre står det Skrevet;

Mange kom til ham, og de sa: Johannes gjorde nok ingen tegn, men alt det Johannes sa om denne mann, var sant. Joh. 10:41

I dag så er det jo slik at vi tilber vår egen fornuft og da blir det vanskelig å tilbe Faderen med all vår forstand. I tillegg så tilber vi nærmest de som gjør «mirakler» - både de som har et skinn av Gudsfrykt og de som skinner som satan. I tillegg til dette så tilber vi pressen, den såkalte fjerde statsmakt. Og pressen igjen tilber seg selv. Dette gjelder all blekkene fra NRK til KS.

I Åpenbaringer 13 står det beskrevet hvor stor villfarelsen vil bli i de siste dager – som vi er midt oppe i. Dagens tilbedelse av pressen er påtagelig. Det finnes vel knapt et hjem som ikke har en smartphone og en TV. Vi overkjøres av input gjennom reklame og nyheter. De fleste falske. Ja fordi gjennom reklamen blir vi fortalt hva vi trenger og gjennom nyheter blir vi fortalt hva vi trenger å gjøre.

De fleste kristne i dag tror mer på NRK enn på Jesus Kristus.

Når NRK og de andre, som ser på seg selv som guder, proklamerer for eksempel at hvis vi ikke slutter å slippe ut CO2 så vil verden gå under. Mens Jesus sier at troende skal herske med Ham her i 1000 år. Det finnes vel ikke en kristen som ikke tror mer på NRK og Al Gore en på Jesus? Og hvorfor gjør de det? På grunn av to ting; de er ufornuftige og de er feige.

Det er Jesus som bestemmer når og hvordan denne planeten skal forgå. Det er ikke noe vi kan gjøre fra eller til med det. Så når vi blir fortalt alt dette sprøytet som kommer ut over eteren hvorfor tror vi det så gjerne? Fordi så mange er frafallende. Helt i tråd med Ordet det også. Kan noen fortelle meg at de kan tro på vekkelse når de som forkynner tror mer på NRK enn Jesus. Ingen som følger sin fornuft kan tro på Jesus. Det er nemlig “ufornuftig” (sett med verdens øyne) å tro på Jesus.

Selv disse såkalte kristne blekkene fòrer oss med alskens løgn. Dette for å tjene penger. For på toppen av alt annet så er det vel snart ikke en som kaller seg troende som ikke elsker penger og står da derfor som en avgudsdyrker. Når du lar penger gå foran Sannheten er du en avgudsdyrker.

Artikkelen fortsetter under annonsen.

Det begynner å bli mye sannhet i dette at vi ikke skal tro på noe av det vi hører og bare halvparten av det vi ser. Så nå da vi har fått pressen som en fjerde statsmakt og blir frosset ut hvis vi ikke følger MSM hvordan skal det da gå med oss når antikrist begynner å gjøre sine tegn og under? Frafallet blir nesten uten ende. «Alle» vil ta dyrets merke. Og gjennom pressen og politikken vil du få høre; DET MÅ DU!

Bli klar over en ting; uforstand er en synd på linje med mye annet:

20 Han la til: Det som kommer ut fra mennesket, det gjør mennesket urent. 21 For innenfra, fra menneskehjertet, er det de onde tankene kommer: utukt, tyveri, mord, 22 hor, griskhet, ondskap, svik, utskeielser, ondt øye, spott, hovmod, uforstand. 23 Alt dette onde kommer innenfra og gjør mennesket urent. Mark 7:20-23