Hvorfor stemme på PDK?

Jeg var i mange år ivrig KrF-er og var blant annet varaordfører en periode. Men viktige ting har gjort at KrF har forkastet meg og mange andre kristne velgere.

A) i KrFs lover sto det at partiets tillitsvalgte skulle være bekjennende kristne. Og §13 fastslo at bekjennelsesparagrafen ikke kunne endres. Med anbefaling fra strategiutvalg og ledelse ++ ved Kjell Magne Bondevik, Knut Arild Hareide, Kjell Inge Ropstad og Dagrun Eriksen med flere ble først §13 fjernet, og i 2013 fjernet de bekjennelsesparagrafen. Og de kristne velgerne ble lurt.

Artikkelen fortsetter under annonsen.

B) Når Gud ga oss de ti bud sa han: du skal ikke slå i hjel. Og jf. Salme 139 så gjelder også dette før fødsel. I dag er det flere sentrale KrF-ere som forsvarer dagens fosterdrapslov. For vår Gud er et ufødt barn mer verdt enn hele verden.

C) KrF sin støtte til den nye flaggloven, der det sataniske homoflagget skal likestilles med vårt Kristus-merkede korsflagg.

D) Hareides avskyelige Pride-marsj.

E) KrFs knefall for de såkalte «menneskeskapte klimaendringer». Som kristen skal vi forurense minst mulig, men klimaet og dommens dag er det Bibelens Gud som styrer med sola og andre av sine tjenere. Disse fem sakene er så viktige for meg som kristen at det er umulig å stemme KrF. Vi trenger tydelige kristne stemmer. Guds ord og bud har ikke gått ut på dato. Vi må be om å bli bevart som kristne i den frafallstid som nå kommer for fullt med totalitære krefter og kommunister. Må Bibelens Gud fortsatt velsigne Norge.